شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید انواع توری پنجره!

با آمدنِ فصل گرما و ورود حشرات مزاحم به داخل خانه، نصب توری پنجره اهمیت بیشتری می یابد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از انواع حشره کش، از توری های پنجره استفاده کنند. توری پنجره نیز مانند دیگر اقلامی که در ساختمان به کار می رود از قافله نوآوری جا نمانده و مدل های مختلفی را به بازار عرضه کرده است. هر با فرد با هر سلیقه ای می تواند از میان آن ها انتخاب کرده و علاوه بر کاربردی بودن آن، به زیبایی فضای ساختمان نیز کمک می کند. با املاک داران همراه باشید تا با انواع توری پنجره آشنا شوید.

 

کابینت ممبران چیست؟ چه تفاوتی با Mdf دارد؟

 

کابینت ها یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه به شمار می روند که تاثیر چشم گیری در زیبایی فضای منزل دارند. در حال حاضر کابینت ها با مواد مختلفی چون فلز، چوب، ام دی اف، نئوپان و غیره ساخته می شود. استفاده از ممبران در کابینت آشپزخانه، تاثیر زیادی در زیبایی آن ها دارد. البته ممبران یک ماده جدید نیست بلکه روکشی است که روی کابینت های ام دی اف کار می شود. هر چند استفاده از ممبران سبب چشم نوازی کابینت ها می شود، اما معایب و مزایایی دارد که ممکن است انتخاب آن را تحت تاثیر قرار دهد. با املاک داران همراه باشید تا هر آنچه درباره ممبران لازم است را بدانید.

پیشنهاد فوری برای سرمایه گذاران در پروژه گل نرگس!

 پروژه گل نرگس یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی در حال احداث است که در زمین های ارتش در جنوب شهر اصفهان و روی دامنه کوه صفه قرار دارد. هدف از احداث این پروژه منتقل کردن پایگاه های نظامی به محدوده خارج شهری و کمک به توسعه شهرسازی است.  این پروژه با همکاری ارتش برای واگذاری زمین به ادارات دولتی کلید خورده و توسط این ادارات به کارمندانشان واگذار شده است. تا بخشی از جمعیت مربوط به پایگاه های نظامی را از داخل شهر دور کند. در ادامه به بررسی موقعیت، متراژ و نحوه واگذاری زمین‌ های این پروژه می پردازیم.

 

راه حل های سه سوته برای رفع سوختگی فرش!

 آیا پیش آمده است که به خاطر شیطنت کودکان یا حواس پرتی خود یا دیگران بخشی از فرش خانه‌تان دچار سوختگی و لکه شود؟ این لکه ها و جای سوختگی ها در دیزاین و زیبایی خانه به شدت تاثیر منفی می گذارند. همین باعث می شود که افراد بعد از سوختگی فرش، هزینه های زیادی تقبل کرده و فرش دیگری را خریداری کنند.

 

مراحل قانونی تحویل کلید به مستاجر چیست؟

 قوانینی برای موجر و مستاجر در قانون پیش بینی شده‌است که چگونگی اجرای قرارداد تا زمان تحویل کلید را بیان کرده است. تحویل زودهنگام یا تاخیر در تحویل کلید، هر کدام بار قانونی داشته و می تواند به ایجاد دردسرهایی برای طرفین بیانجامد. با ما همراه باشید تا زمان تحویل کلید به مستاجر طبق مواد قانونی را بررسی نماییم.

 

سبزترین پروژه‌ های معماری جهان!

 زمانی که به سبزترین پروژه‌ های معماری جهان نگاه می کنیم، طراحی های سرشار از خلاقیت و زیبایی را می بینیم. اما باید اعتراف کنیم که امروزه آنچه که بیش تر از خلاقیت و زیبایی یک سازه اهمیت دارد، کاهش آسیب های وارد به محیط زیست است. در واقع امروزه معماران تلاش می کنند سازه ای طراحی کنند که هرگونه آسیب احتمالی به طبیعت را به حداقل برسانند. در نتیجه از طریق آن به کاهش آلاینده های محیط کمک می شود.