شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

جدیدترین مدل های کمد اتاق خواب!

 یکی از پرکاربردترین قسمت های یک خانه، کمد اتاق خواب ها هستند. به همان اندازه که طراحی و نمای بیرونی کمد لباس مهم است انتخاب کمدی که فضا و کارایی خوبی داشته باشد هم از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. استفاده از یک فضای کوچک شاید سخت به نظر برسد ولی غیر ممکن نیست. این روزها بهره گرفتن از کمد لباسی و مدیریت فضا و سازماندهی بیش از گذشته احساس می شود. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع کمد لباسی و دیزاین کمد لباس آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

هزینه اخذ پروانه ساختمان چقدر است؟

 با گذشت زمان، برای ساخت و سازهای مسکونی و تجاری قوانین و مقرراتی مخصوصی به وجود آمد. یکی از این قوانین مربوط به حوزه شهرسازی، گرفتن پروانه ساختمان است. مالک یا متقاضیان ساخت و ساز باید قبل از هر گونه عملیات اجرایی، پروانه ساخت را دریافت کنند در غیر این صورت از حقوق قانونی خود مانند گواهی پایان کار یا سند رسمی محروم می شوند. در این مقاله ابتدا به بررسی پروانه ساختمان و مراحل صدور پروانه ساخت (شناسنامه ساختمان) می پردازیم و سپس هزینه اخذ پروانه ساختمان برای ساخت و ساز را شرح می دهیم. با ما همراه شوید.

 

نحوه محاسبه آنلاین تراکم ساختمان!

یکی از مسائل مهمی که امروزه با آن سر و کار داریم، بحث تراکم ساختمان ها و هزینه ساخت است. این مسئله فقط مربوط به سرمایه گذاران نیست، بلکه می تواند تمامی سازندگان و مالکانی که در این عرصه فعالیت دارند، را شامل شود. با این اوصاف ما باید در ارتباط با چگونگی محاسبه تراکم ساختمان به صورت آنلاین آشنا باشیم. 

پرداخت وام مسکن به بازنشستگان کشور + افزایش سقف وام مسکن کارکنان 1402

 تمام افراد زمانی که اسم بازنشستگان را می شنوند یاد افراد نسبتا پیری می افتند که در گوشه‌ ای از پارک ها در حال خواندن روزنامه یا مجله هستند. بعد به این موضوع فکر می‌ کنند که آیا این افراد بعد از این همه سال خانه خرید کردن یا نه؟ وام بازنشستگان دارای انواع مختلفی بوده که یکی از آن ها وام مسکن است. این وام جهت خرید مسکن به افراد پرداخت می شود.
 

شهرک اکباتان را چه کسی طراحی و خلق کرد؟

شهرک اکباتان را رحمان گلزار شبستری طراحی و خلق کرد. این شهرک یکی از بزرگ ترین شهرک های مسکونی در حوزه معماری و زیست شهری خاورمیانه شناخته می شود. این شهر اولین شهری است که به صورت مدرن و با نما و معماری بی ‌نظیر و مقاوم ساخته‌شد و در زمان خود بزرگ ترین شهر بتونی تهران و پرجمعیت ترین شهر خاورمیانه تلقی می شد.

پاراوان چیست و چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد؟

پاراوان یکی از ایده های جذاب دنیای مدرن برای جداسازی فضاها و محیط های داخلی و خارجی است که با توجه به پلان باز ساخت و سازهای امروزی، استفاده از آن برای تفکیک مکان های مختلف چون خانه، محل کار، مطب ها، بیمارستان ها، کلینیک های درمانی، مدارس، مغازه ها و آرایشگاه ها بسیار رواج یافته است.

راویز ( رابیتس ) چیست؟ آشنایی با مراحل راویز کاری

 روح انسان نیاز به زیبایی دارد. برای همین بشر همواره برای داشتن زیباترین چیزها تلاش کرده است. این زیبایی می تواند ظاهری باشد یا درونی. مربوط به شخص وی باشد یا اینکه مربوط به اشیا و وسایلی باشد که متعلق به اوست. راویز کاری، جدیدترین ابداع بشر برای زیبا سازی خانه اش است. برای آشنایی بهتر با راویز کاری و نحوه کارکرد آن با ما همراه باشید.

 

بررسی انواع چراغ ریلی و کاربرد هر کدام!

تجهیزات برقی و روشنایی یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی محیط به شمار می رود. از این رو انواع مختلفی از این تجهیزات با ویژگی ها و اشکال گوناگون تولید و به بازار عرضه شده اند. یکی از پر استفاده ترین لوازم روشنایی، چراغ ریلی است. این چراغ ها به دلیل اینکه به سیم کشی مجزا نیاز ندارند، نقش پررنگی در ساختمان های امروزی ایفا می کنند.
https://amlakdaran.com/mag/Rail-light

راهنمای تقسیم و نحوه پرداخت هزینه های مشاعات آپارتمان!

 

امروزه آپارتمان ها یکی از مشخصه های اصلی زندگی شهر نشینی محسوب می شوند. آپارتمان نشینی فرهنگ خاصی دارد و نیازمند رعایت یک سری مقررات توسط افراد ساکن در آن است. یکی از این مقررات تقسیم عادلانه هزینه های مشترک آپارتمان بین ساکنین آن است. به علاوه اصول آپارتمان نشینی حکم می کند که این هزینه ها از طرف ساکنین به موقع پرداخت شود. در این بخش قصد داریم در رابطه با اینکه هزینه های مشترک در آپارتمان شامل کدام هزینه ها می شود و نحوه تقسیم آن به چه صورت است صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
https://amlakdaran.com/mag/hma

 

شیشه هوشمند؛ کاربردها و تکنولوژی ساخت!

 فرض کنید در یک روز گرم آفتابی در خانه خود نشسته اید و نور خورشید مانند شعله ای از آتش بر شما می تابد. شاید پرده را بکشید تا نور کمتری به داخل بیاید. حال تصور کنید که به جای استفاده از پرده، با زدن یک دکمه پنجره را مات تر می کنید و می توانید میزان انعکاس نور خورشید به درون را به میل خود تنظیم کنید. این کاری است که شیشه های هوشمند برای شما انجام می دهند. با ما همراه باشید تا با یکی از جادوهای دنیای علم و فناوری آشنا شوید.