شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع نمای ساختمان و شیوه طراحی هرکدام!

نمای ساختمان اولین چیزی است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی مورد توجه قرار می گیرد. از گذشته تا کنون انتخاب بهترین نمای سازه همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. چه بسیار ساختمان هایی که طراحی داخلی قدرتمندی داشتند اما از نمای مناسبی برخوردار نبودند و نادیده گرفته شدند. می توان گفت نمای بیرونی یک لایه محافظ  است که طرح و نوع آن به نکات مهمی مثل شرایط آب و هوایی مختلف، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات و غیره بستگی دارد.

 

انواع پیستوله رنگ پاشی، کاربرد و نحوه استفاده از آن ها!

با پیشرفته شدن جوامع بشری، اختراع ابزار و وسایل جدید سبب آسایش و راحتی کارها شده است. یکی از این ابزار پیستوله رنگ است که به کمک فشار هوا، سطح مورد نظر را رنگ می کند. با استفاده از این وسیله رنگ آمیزی بهتر و با کیفیت انجام می شود. در این مقاله می خواهیم نکات مهمی را در مورد راهنمای خرید پیستوله و انواع آن بیان کنیم. پس با amlakdaram همراه شوید.

 

راهنمای خرید دوش و وان حمام!

چقدر با انواع دوش و یا وان های حمام آشنایی دارید؟ آیا تجربه خرید این تجهیزات را دارید؟ این روزها افراد بسیار زیادی از این تجهیزات استفاده می کنند. همین امر موجب شده تا به‌ عنوان یکی از ملزومات حمام ها شناخته شوند. دوش ها و وان های حمام شرایط را برای شما فراهم می سازند تا یک استحمام راحت و آرام‌بخش را تجربه کنید. در ادامه این نوشته به بررسی راهنمای خرید وان حمام و راهنمای خرید دوش حمام خواهیم پرداخت. با املاک داران همراه باشید.

 

آشنایی با انواع جک پارکینگی برقی!

باز و بسته کردنِ در پارکینگ به ویژه در روزهایی که هوا بسیار گرم یا سرد و بارانی باشد به عنوان یکی از کارهای طاقت فرسا شناخته‌می‌شود. حال اگر برای بیرون رفتن از پارکنیگ عجله هم داشته باشید که اوضاع خیلی آزار دهنده تر خواهد بود. پیشرفت تکنولوژی سبب‌شده تا ابزاری به نام جک پارکینگی اختراع شود تا به راحت تر شدنِ زندگی بشر و رفع دغدغه باز و بسته کردنِ در پارکینگ کمک کند.

 

راهنمای نصب آیفون تصویری!

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی آیفون های تصویری نیز به کمک بشر آمده‌اند تا در آسان شدنِ زندگی‌شان نقشی داشته‌باشند. این سیستم ها تکمیل کننده آیفون های صوتی نسل گذشته خود به شمار می روند و در حفظ امنیت منزل و محیط کار تاثیر به سزایی دارند که با استفاده از آن ها می توان تماس های ورودی ساختمان را کنترل کرد.

 

حریم قانونی انواع راه + بررسی فنی اراضی مجاور جاده

حریم راه چیست؟ این پرسش ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. حریم جاده و راه اهداف خاصی را شامل می شود و اشاره به زمین ها و اراضی مشخصی دارد که در اطراف جاده ها هستند. این زمین ها عمدتا برای ایجاد امنیت جاده ها، جاده سازی و عریض کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مراحل مصادره ملک توسط بانک و راه های رفع آن!

مصادره ملک توسط بانک بنا به دلایل خاصی رخ می دهد. شما نیز ممکن است تاکنون بارها نام مصادره ملک را شنیده باشید. در حال حاضر افراد بسیار زیادی را می توان یافت که از طریق سند مالکیت اقدام به دریافت وام و تسهیلات می کنند. هرگونه عدم پرداخت اقساط این تسهیلات، امکان را برای بانک ها فراهم می سازد تا اقدام به مصادره ملک موردنظر کنند.

 

راهنمای خرید انواع شن‌ از نظر جنس و اندازه

چند دهه‌ای است که در نظام مهندسی ساختمان برای ساخت منازل مقاوم در برابر زلزله و خطر‌های احتمالی بتن ریزی و بتن سازی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. شن مصالح ساختمانی‌ای است که 60 تا 80 درصد بتن را تشکیل می‌دهد. به غیر از آن شن در صنعت آسفالت، زیرسازی راه و جاده، ریل آهن، سدسازی و غیره نیز استفاده می شود. با املاک داران همراه باشید و راهنمای خرید انواع شن را مطالعه نمایید.

 

آشنایی با انواع قطعات بتنی پیش ساخته ساختمانی!

قطعات ساختمانی به تمامی مصالح و موادی که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند، گفته می شود. برخی از این مواد به صورت طبیعی و دستی ساخته می شوند و برخی دیگر در کارخانه ها به دست می آیند. این قطعات پیش ساخته در صفر تا صد ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستور فروش ملک مشاع چگونه انجام می پذیرد؟

امروزه به خاطر افزایش قیمت ملک افراد قادر نیستند به تنهایی سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید ملک را تامین کنند. لذا افراد اقدام به خرید شریکی ملک می کنند. وقتی می گوییم یک ملک مشاع است یعنی چند نفر به صورت مشترک مالک یک ملک هستند، بدون اینکه مشخص شود سهم هر یک چقدر است. خرید این نوع ملک در زمان فروش مشکلات زیادی به همراه دارد. حتی همین مسئله مشاع بودن ملک باعث می شود قیمت ملک نسبت به املاکی که فقط یک مالک دارند پایین تر باشد.